Globalni koraci 1906.-1925.
Astronomski svjetski uspjeh mlade tvrtke grubo je prekinuo Prvi svjetski rat nakon čega se Bosch morao preobraziti i poticati inovacije kako bi izašao na kraj s posljedicama.
Prijeći baru — Lansiranje u SAD-u
Sve je počelo s oglašavanjem sustava za magnetno paljenje u američkim dnevnim novinama što je stvorilo milijunske narudžbe za Bosch 1906. godine i udvostručilo prodaju unutar jedne godine. Poslovanje u SAD-u bilo je toliko uspješno da je 1912. Bosch počeo proizvodnju svojeg najboljeg proizvoda u vlastitoj tvornici u Springfieldu u državi Massachusetts.
88 posto — rezultat globalizacije
Osim Sjedinjenih američkih država, Bosch je počeo tražiti za drugim tržištima diljem svijeta. Prodajnim uredima u Južnoj Africi od 1906., Australiji od 1907., Argentini od 1908., Kini od 1909. i Japanu od 1911. godine mreža Boschevih predstavnika pokrivala je sve kontinente. Godine 1913. poslovanje izvan Njemačke predstavljalo je 88 posto prodaje tvrtke.
Novi proizvodi — svijetlo, generatori i pokretači
Kada su automobili postali dio svakodnevice i veće vrzine su zahtijevale veću sigurnost, Bosch je 1913. i 1914. godine lansirao odgovarajuće proizvode. Osim "Boschevo svijetlo" — električni sustav za osvjetljenje koji se sastoji od prednjeg svijetla, generatora, regulatora i baterije i tako noćnu vožnju čini sigurnijom, a pokretač dodaje pouzdanost.
Katastrofa zvana Prvi svjetski rat
Izbijanjem Prvog svjetskog rata 1914. godine, sva su strana tržišta preko noći nestala, istraživanje i razvoj je prekinut, a proizvodnja prebačena na oružanje. Umjesto magnetnog paljenje, Bosch je počeo s proizvodnjom detonatora za granate. Oko polovice radne snage pozvana je u vojnu službu, a njihova mjesta preuzele su žene. Od tih vojnih obveznika, 453 suradnika nikada se nije vratilo iz rata.
Boschev logo
Novi trgovački znak diljem svijeta
Prodajni uredi i trgovački znakovi bili su zaplijenjeni tijekom Prvog svjetskog rata. Ipak otkupljena Boscheva tvrtka u Sjedinjenim Američkim državama nastavila je koristiti dobro poznati Boschev trgovački znak u svrhu oglašavanja. Kako bi izbjegli pomutnju, glavni inovator Gottlob Honold na brzinu je dizajnirao novi trgovački znak sa sidrom u krugu 1918. godine, koji do danas ostaje bitno povezan s Boschem.
Fotografija: Nacrt za novi logo (1918.)
Novi početak — unatoč svim preprekama
Nakon završetka rata 1917. godine preimenovano društvo Robert Bosch AG suočilo se s ogromnim izazovima. Povratak na globalno tržište bilo je spriječeno poraslom konkurencijom i zbog toga šta su njegovi patenti poništeni. No odustajanje nije bilo opcija. Stari kontakti su se obnovili i nova tržišta su se otvorila. Istodobno, tvrtka se fokusirala na ključnu vještinu — želja za inovacijom.
Nova svojstva za automobile — brisači i sirena
Aktivnosti koje je rat prekinuo, sada se ponovno pokreću. Sigurnost u gušćem prometu postala je pokretač za istraživače i razvijače kod Boscha. Svijetla za motocikle i bicikle, glasna Boscheva sirena, brisači vjetrobranskog stakla i baterijsko paljenje dodani su u portfelj proizvoda do 1926. godine.
Bosch Auto Servis
Standardizirana korisnička službe svugdje
Mreža nezavisnih radionica za popravak i instalacije koje sve prate isti standard nije bio novi koncept. To je već postojalo u SAD-u prije rata. Godine 1921. Bosch je lansirao svoje "Bosch auto servis" radionice izvan Njemačke, što se tako brzo proširilo da je do 1930. godine već bio 2750 radionica u 70 zemalja. Te su radionice pomogle raširiti ime Bosch po cijelome svijetu.
Fotografija: Bosch servis svjetiljka postala je oznaka kakvoće za radionice.
Neprekidne transportne trake — proizvodnja montažnoj traci
Postalo je sve jasnije da konkurencija dostiže Boschevu kvalitetu dok je istodobno proizvodnja bila brža i jeftinija. Jedan od razloga bila je montažna traka koji je Bosch počeo uvoditi korak po korak od 1925. godine. Dok je nekada trajalo 50 dana za proizvodnju cjelokupnog sustava za magnetno paljenje, proizvodnja na montažnoj traci skratilo je to na samo pet.